W związku z planowanym zatrudnieniem
POLSKI TYTOŃ S.A w Radomiu
Poszukuje samodzielnych,dynamicznych
w działaniu kandydatów na stanowisko:
Referent ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Gdańsk
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:
- Wprowadzanie zamówień sprzedażowych i zakupowych do systemu informatycznego Pracodawcy
- Wystawienie dokumentów sprzedażowych i magazynowych (m.in. FV, WZ)
- współpraca z przedstawicielami handlowymi, koordynatorami zakupów towarów, dostawcami
- Kontakt telefoniczny z klientami (pełna opieka sprzedażowa i po sprzedażowa klienta)
Od kandydatów oczekujemy:
- Podstawowa znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki
mazowieckie
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
opolskie
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
dolnośląskie
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie...
Opublikowano: dzisiaj