Referent ds. obsługi pasażerskiej

pomorskie / Gdańsk, ul. Juliusza Słowackiego 200

Port Lotniczy Gdańsk sp. z o.o. poszukuje kandydatów do Działu Usług Pasażerskich Premium na stanowisko:

Referent ds. obsługi pasażerskiej
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Juliusza Słowackiego 200

Będziesz odpowiadać za obsługę Pasażerów w Executive Lounge: 

  • dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów,
  • dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge,
  • rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge,
  • obsługę Pasażerów w Executive Lounge zgodnie z obowiązującą procedurą,
  • współpracę w zakresie sprzedaży i promocji Usług Pasażerskich Premium,
  • sporządzanie miesięcznych zestawień dotyczących funkcjonowania salonu Executive Lounge,
  • stwarzanie miłej i przyjemnej atmosfery.

Będziemy wymagali od Ciebie:

  • wykształcenia min. średniego,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną konwersację,
  • zdolności sprzedażowych,
  • znajomości pakietu MS Office,
  • prawa jazdy kat. B,
  • orzeczenia lekarskiego do celów sanitarno-epidemiologicznych jako dodatkowy atut.

Co zyskujesz:

  • umowę o pracę,
  • opiekę medyczną w prywatnej placówce medycznej, wraz z opieką stomatologiczną,
  • możliwość rozwoju w jednym z najbardziej rozwijających się portów lotniczych w Polsce,
  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne warunki zatrudnienia oraz dodatkowe świadczenia socjalne
  • elastyczny grafik
  • dofinansowania do kursów i szkoleń
  • zakładową siłownię wraz z sauną
  • parking dla pracowników.
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli, jeśli przekazane informacje obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dane wrażliwe):
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb procesu rekrutacji prowadzonego przez Port Lotniczy Gdańsk Sp. z o.o. Zgodę mogę wycofać w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

W przypadku chęci udziału w podobnych projektach rekrutacyjnych w trakcie najbliższych 12 miesięcy prosimy o dołączenie dodatkowej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu udziału w podobnych projektach rekrutacyjnych prowadzonych w trakcie najbliższych 12 miesięcy przez Port Lotniczy Gdańsk Sp. z o.o. Zgodę mogę wycofać w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

Informujemy, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Port Lotniczy Gdańsk sp. z o.o. z siedzibą spółki w Gdańsku przy ul. J. Słowackiego 200, 80-298 Gdańsk. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem: iod@airport.gdansk.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. W przypadku rekrutacji do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę podanie danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie wynikającym z art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 poz. 108 z późn. zm). W przypadku rekrutacji do zatrudnienia na podstawie umów cywilnoprawnych podanie danych jest dobrowolne. W sytuacji przekazania w dokumentach rekrutacyjnych informacji obejmujących szczególne kategorie danych (dane wrażliwe) podstawę ich przetwarzania stanowi dobrowolnie wyrażona zgoda. Mają Państwo prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania), a w sytuacjach określonych prawem – usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Przetwarzanie danych w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę będzie zachodziło do momentu jej wycofania. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Pracownik działu obsługi klienta

wielkopolskie
- wprowadzanie zamówień od klientów do systemu,- posprzedażowa obsługa klienta,- kontakt telefoniczny lub e-mailowy z klientem, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Support with German

zachodniopomorskie
Be the voice of our leading smart home security solutions in German, handling incoming calls and inquiries with style and grace. Build genuine connections with customers, registering their requests...
Opublikowano: dzisiaj
Vetlab Sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek...
Opublikowano: 2025-04-15