




Referent ds. obsługi pasażerskiej
Miejsce pracy: Gdańsk
Będziesz odpowiadać za obsługę pasażerów w Executive Lounge:
- dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów,
- dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge,
- rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge,
- obsługa Pasażerów w Executive Lounge zgodnie z obowiązującą procedurą,
- współpraca w zakresie sprzedaży i promocji Usług Pasażerskich Premium,
- sporządzanie miesięcznych zestawień dotyczących funkcjonowania salonu Executive Lounge,
- stwarzanie miłej i przyjemnej atmosfery.
Będziemy wymagali od Ciebie:
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną konwersację,
- zdolności sprzedażowe,
- znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B,
- orzeczenie lekarskiego do celów sanitarno-epidemiologicznych (dodatkowy atut).
Co zyskujesz:
- umowę o pracę,
- opiekę medyczną w prywatnej placówce medycznej, wraz z opieką stomatologiczną,
- możliwość rozwoju w jednym z najbardziej rozwijających się portów lotniczych w Polsce,
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stabilne warunki zatrudnienia oraz dodatkowe świadczenia socjalne,
- elastyczny grafik - praca zmianowa,
- dofinansowania do kursów i szkoleń,
- zakładowa siłownia wraz z sauną
- parking dla pracowników.
Zobacz podobne oferty
Dorado.pl sp. z o.o.
Pracownik Biura Obsługi Klienta
śląskie
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min....
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Pracownik działu obsługi klienta/staż
małopolskie
wystawianie dokumentów sprzedaży, WZ i Faktura Vat, wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu, rozliczanie kierowców, obsługa klientów stacjonarnie i telefonicznie, prawidłowe segregowanie...
Opublikowano: 2025-08-10
Concentrix
Travel Advisor with Dutch
śląskie
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be...
Opublikowano: 2025-08-08