Referent ds. Obsługi Klienta TPA i Prosumenta

lubelskie / Janów Lubelski, Zamoyskiego 96

Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce.
 
PGE Obrót z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE. Obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji, jednostek samorządu terytorialnego i gospodarstw domowych. Stawia na szeroką ofertę produktową, partnerskie relacje, niezawodną obsługę, gwarantując kompleksową realizację potrzeb energetycznych.
 
W swojej działalności PGE Obrót kieruje się troską o środowisko naturalne. Realizując strategię Grupy PGE w obszarze sprzedaży detalicznej, zapewnia Klientom szeroki dostęp do zielonej energii. Promuje też proekologiczne postawy, jak korzystanie z PGE eFaktury. Spółka stawia również na nowoczesną obsługę odpowiadającą na oczekiwania Klientów. Rozwija kanały zdalnego kontaktu, a także automatyzuje procesy sprzedażowe i rozliczeniowe.
 
Jako największy, rzetelny i sprawdzony partner na rynku, PGE Obrót posiada certyfikat firmy działającej zgodnie z Dobrymi Praktykami Sprzedawców Energii Elektrycznej opracowanymi przez Towarzystwo Obrotu Energią (TOE). PGE Obrót od lat nagradzana jest godłem „Firma Przyjazna Klientowi", laurem przyznawanym bezpośrednio przez Klientów.
Referent ds. Obsługi Klienta TPA i Prosumenta
Nr ref.: PGE Obrót/50/2023
Miejsce pracy: Janów Lubelski, Zamoyskiego 96
 
Twój zakres obowiązków:
  • Obsługa zgłoszeń i spraw Klientów obsługiwanych w lokalnych systemach bilingowych,
  • Przygotowanie formalne umów/aneksów zawieranych z Klientami oraz rejestracja i aktywacja tych dokumentów w systemie informatycznym,
  • Współpraca z OSD w zakresie obsługi Klientów,
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie niezbędnym do wykonywania swoich obowiązków.
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie/wyższe,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Zdolność do samokształcenia się,
  • Dokładność, systematyczność i terminowość,
  • Nastawienie na realizację celów,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Wysoka kultura osobista.
To oferujemy:
  • Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Markenbotschafter – Kundenservice mit Deutsch (Tourismusbranche)

pomorskie
Vollzeit – Büroarbeit in Gdańsk Umzugspaket 8500 Deine Aufgaben: Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Standards Erreichen der von den Managern festgelegten...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Specjalista ds. obsługi klienta

pomorskie
Rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń oraz reklamacji, wprowadzanie danych do systemów CRM, współpraca z działami: sprzedaży, logistyki, technicznym, monitorowanie satysfakcji klienta,...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu

Referent ds obsługi klienta eksportowego

kujawsko-pomorskie
telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa klientów obecnych i potencjalnych (BZB), przygotowanie ofert handlowych, aktywna sprzedaż oferowanych usług i towarów Wymagania konieczne:...
Opublikowano: dzisiaj