Bank Spółdzielczy w Raszynie jest bankiem polskim, z polską strukturą właścicielską, opierający działalność na kapitale polskim, który nie posiada zależności i powiązań z kapitałem zagranicznym. Bank działający bezpiecznie i nowocześnie, budujący wiarygodne i długotrwałe relacje z Klientem.
Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Raszyn
Opis
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa.
- Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości.
- Realizacja operacji bankowych (wpłaty, wypłaty, przelewy)
- Udzielanie informacji o ofercie banku.
- Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze klienta.
- Budowanie pozytywnych relacji i wsparcie sprzedaży produktów banku
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie (mile widziane ekonomiczne)
- Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się, odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu.
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji.
- Łatwość w budowaniu relacji, otwartość na pracę zespołową.
- Pozytywne nastawienie do ludzi
- Doświadczenie w bankowości – dodatkowy atut
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w renomowanym banku (umowa o pracę)
- Szkolenia wdrożeniowe i możliwość rozwoju
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
- Benefity: dofinansowanie wypoczynku, pakiet medyczny i ubezpieczenie
Zobacz podobne oferty
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
zachodniopomorskie
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i...
Opublikowano: dzisiaj
Roca Polska
Specjalista / Specjalistka ds.Obsługi Klienta
zachodniopomorskie
Obowiązki: • Obsługa klienta krajowego i zagranicznego. • Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. • Planowanie i organizacja wysyłek. • Przygotowywanie dokumentacji...
Opublikowano: dzisiaj