Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Raszyn

Bank Spółdzielczy w Raszynie jest bankiem polskim, z polską strukturą właścicielską, opierający działalność na kapitale polskim, który nie posiada zależności i powiązań z kapitałem zagranicznym. Bank działający bezpiecznie i nowocześnie, budujący wiarygodne i długotrwałe relacje z Klientem.

Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Raszyn
Opis
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa.
  • Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości.
  • Realizacja operacji bankowych (wpłaty, wypłaty, przelewy)
  • Udzielanie informacji o ofercie banku.
  • Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze klienta.
  • Budowanie pozytywnych relacji i wsparcie sprzedaży produktów banku
Wymagania
  • Minimum średnie wykształcenie (mile widziane ekonomiczne)
  • Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się, odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji.
  • Łatwość w budowaniu relacji, otwartość na pracę zespołową.
  • Pozytywne nastawienie do ludzi
  • Doświadczenie w bankowości – dodatkowy atut
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanym banku (umowa o pracę)
  • Szkolenia wdrożeniowe i możliwość rozwoju
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
  • Benefity: dofinansowanie wypoczynku, pakiet medyczny i ubezpieczenie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Vetlab Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim

zachodniopomorskie
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i...
Opublikowano: dzisiaj
Roca Polska

Specjalista / Specjalistka ds.Obsługi Klienta

zachodniopomorskie
Obowiązki: • Obsługa klienta krajowego i zagranicznego. • Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. • Planowanie i organizacja wysyłek. • Przygotowywanie dokumentacji...
Opublikowano: dzisiaj