Recepcjonista / Recepcjonistka
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Klimczaka 1
Najlepszy kandydat to taki, który:
- przede wszystkim ma dużą chęć pracy z klientem,
- posiada łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- wymienia w swoich mocnych stronach asertywność,
- swobodnie komunikuje się w języku angielskim – coraz częściej pacjentami Medicover są obcokrajowcy.
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli:
- umawianie wizyt,
- pomoc w korzystaniu z naszych usług,
- informowaniu o możliwościach dotyczących usług Medicover,
- wydawanie recept,
- pobieranie płatności za usługi dodatkowe.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
- stabilna forma zatrudnienia - umowa o pracę,
- tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
- pracujemy w trybie zmianowym 12-godzinnym – oznacza to, że pracujesz średnio 3 dni w tygodniu (8:00 – 20:00),
- centrum działa również w soboty – będziemy potrzebować Cię ok. 2 razy w godzinach 8:00 – 14:00,
- grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze studiami zaocznymi, pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi,
- niedziele i święta są zawsze wolne od pracy,
- możesz korzystać z benefitów m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
- już po 4 miesiącach masz możliwość certyfikacji – jest to egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego, którego pozytywny wynik równa się z awansem na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Pacjentów i oczywiście wyższym wynagrodzeniem,
- program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – obecny Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów, który jest Twoim potencjalnym przełożonym również zaczynał pracę na tym stanowisku.
Zobacz podobne oferty
INVICTA
Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)
kujawsko-pomorskie
Jakie będą Twoje zadania? Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Pacjentami – zarówno polskimi, jak i zagranicznymi – tak, aby czuli się u nas komfortowo i bezpiecznie. Obsługa...
Opublikowano: 2025-07-01
INVICTA
Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)
mazowieckie
Jakie będą Twoje zadania? Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Pacjentami – zarówno polskimi, jak i zagranicznymi – tak, aby czuli się u nas komfortowo i bezpiecznie. Obsługa...
Opublikowano: 2025-06-23
INVICTA
Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Opiekun / Opiekunka pacjenta)
kujawsko-pomorskie
Jakie będą Twoje zadania? Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Pacjentami – zarówno polskimi, jak i zagranicznymi – tak, aby czuli się u nas komfortowo i bezpiecznie. Obsługa...
Opublikowano: 2025-06-12