Recepcjonista / Recepcjonistka
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Obsługa klienta stacjonarnie i telefonicznie,
- Praca na recepcji,
- Zarządzanie dokumentacją,
- Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy,
- Obsługa transakcyjna (kasa fiskalna, terminal, faktury).
Wymagania:
- Orzeczenie o niepełnosprawności (preferowane),
- Gotowość do pracy zmianowej,
- Biegła znajomość angielskiego,
- Min. 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta,
- Wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne.
Oferujemy:
- Umowę o pracę i stabilność zatrudnienia,
- Elastyczność grafiku,
- Kompleksowe szkolenie wstępne,
- Prywatna opieka zdrowotna i karta sportowa,
- Dofinansowanie do szkoleń i kursów rozwijających umiejętności.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Service advisor with Hungarian
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Service advisor with Czech
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Service advisor with Slovak
śląskie
Your responsibilities Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs...
Opublikowano: dzisiaj