Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Przedstawiciel ds. obsługi klienta (customer care representative)
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0208
OBOWIĄZKI:
- Obejmuje kontakt na czacie online z klientami zewnętrznymi / wewnętrznymi w ramach obszaru funkcjonalnego oraz wykonywanie wszelkich powiązanych czynności administracyjnych. Kontakt również telefoniczny z klientami zewnętrznymi / wewnętrznymi w ramach obszaru funkcjonalnego. Znajomość języka Tureckiego jest wymagana do kontaktu z klientami zewnętrznymi / wewnętrznymi z terenu Turcji oraz do utrzymywanie kontaktu i stałej współpracy z oddziałem firmy w Turcji.- Miejsce wykonywania pracy: Główne miejsce wykonywania pracy: Odział firmy w Katowicach oraz możliwość pracy zdalnej w miejscu zamieszkania (maksymalnie dwa dni w tygodniu).- Godziny pracy: 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: turecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Samodzielność
Wymagania inne:
Wymagane umiejętności organizacyjne. Pełna dyspozycyjność w godzinach pracy. Dokładność i sumienność w wykonywaniu zadań.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 022,57 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych
małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: wczoraj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: wczoraj