Pracownik Wsparcia Klienta z Językiem Chorwackim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i email.
- Dokumentacja interakcji z klientami i działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów.
- Bieżąca znajomość oferty produktowej, usług, polityk i procedur.
- Emfaza i entuzjazm w kontaktach z klientami.
- Wykorzystanie wiedzy z zakresu motoryzacji i produktów cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
- o najmniej rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Znajomość języka chorwackiego na poziomie minimum C1 i angielskiego na poziomie B2.
- Zdolność do zachowania spokoju i takty w trudnych sytuacjach.
- Dokładność, umiejętności organizacyjne.
- Umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
- Gotowość do nauki i dostosowywania się do nowych technologii i procesów.
Preferowane:
- Doświadczenie w pracy z luksusowymi markami i systemami CRM.
Oferujemy:
- Pracę zdalną z domu.
- Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie).
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenia.
- Wsparcie lidera zespołu.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na umowę o pracę.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Doradca klienta z językiem niemieckim
pomorskie
Doradztwo i obsługa klienta - pierwszy punkt kontaktu, Udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące procesów zamówień, Wsparcie dla sklepu internetowego producenta kawy, obsługa w języku polskim...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Service advisor with Czech
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: wczoraj