Pracownik wsparcia klienta z językiem angielskim (branża automotive)

śląskie / Katowice

Pracownik wsparcia klienta z językiem angielskim (branża automotive)
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email.
  • Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
  • Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy.
  • Zapewnienie pozytywnej i entuzjastycznej interakcji z każdym klientem.
  • Rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w call center lub w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego (minimum C1).
  • Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontakcie z klientami.
  • Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych i szczegółowości.
  • Doskonałe zdolności rozwiązywania problemów.
  • Gotowość do nauki i dostosowywania się do nowych technologii i procesów.
Oferujemy:
  • Wydarzenia integracyjne.
  • Płatne szkolenia.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Umowa cywilnoprawna.
  • Praca w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Nowy Styl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Pracownik obsługi klienta

śląskie
obsługa klienta, realizacja zamówień, wystawianie dokumentacji w systemie informacyjnym Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Meeter greeter

śląskie
organizacja obsługi klientów w oddziale (m.in. powitanie klienta, zbadanie celu wizyty oraz skierowanie do odpowiedniego doradcy); wspieranie doradców; dbanie o wizualizacje placówki zgodnie ze...
Opublikowano: wczoraj