Pracownik wsparcia klienta z językiem angielskim (branża automotive)
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email.
- Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy.
- Zapewnienie pozytywnej i entuzjastycznej interakcji z każdym klientem.
- Rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w call center lub w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (minimum C1).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontakcie z klientami.
- Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych i szczegółowości.
- Doskonałe zdolności rozwiązywania problemów.
- Gotowość do nauki i dostosowywania się do nowych technologii i procesów.
Oferujemy:
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenia.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Umowa cywilnoprawna.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
Zobacz podobne oferty
DONE Deliveries sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
małopolskie
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...
Opublikowano: wczoraj
Foundever
Customer Service Specialist with German and English
mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: wczoraj
Lava Group S.C
Doradca Klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Odpowiadanie na pytania klientów z krajów DACH (mailowo i telefonicznie) Tworzenie ofert i graficznych wizualizacji produktów Współpraca z zespołem w zakresie realizacji zamówień...
Opublikowano: wczoraj