Pracownik wsparcia klienta z językiem angielskim (branża automotive)
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email.
- Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy.
- Zapewnienie pozytywnej i entuzjastycznej interakcji z każdym klientem.
- Rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w call center lub w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (minimum C1).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontakcie z klientami.
- Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych i szczegółowości.
- Doskonałe zdolności rozwiązywania problemów.
- Gotowość do nauki i dostosowywania się do nowych technologii i procesów.
Oferujemy:
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenia.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Umowa cywilnoprawna.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Pracownik obsługi
kujawsko-pomorskie
zgodny Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: zob. po RP 109.25 FPWymagana znajomość obsługi kasy fiskalnej, komunikatywność.
Opublikowano: wczoraj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (chat i e-mail)
mazowieckie
PRACA ZDALNA Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania (chat i...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim i angielskim
lubelskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: wczoraj