Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

podkarpackie / Rzeszów

DZIEŃ DOBRY
W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny
#ZajmijStanowisko:
Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center
Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1

(Rzeszów)

Na co dzień w naszym zespole:
  • wykonujesz połączenia do Klientów w ramach kampanii sprzedażowych,
  • aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe,
  • udzielasz informacji na temat produktów,
  • dbasz o dobrą relację z klientem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • jesteś osobą zaangażowaną,
  • lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
  • odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy,
  • masz pozytywne nastawienie i motywację do działania.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

LUX MED Sp. z o.o.

Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej

mazowieckie
Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta

mazowieckie
Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług. Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: wczoraj