Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

podkarpackie / Rzeszów

DZIEŃ DOBRY
W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny
#ZajmijStanowisko:
Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

(Rzeszów)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
  • zatrudnienie w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin (min. 120) w oparciu o umowę zlecenie,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
W naszym zespole na co dzień:
  • wykonujesz połączenia do Klientów w ramach kampanii sprzedażowych,
  • aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe,
  • udzielasz informacji na temat produktów,
  • dbasz o dobrą relację z klientem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • jesteś osobą zaangażowaną,
  • lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
  • odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy,
  • masz pozytywne nastawienie i motywację do działania.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.

Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Zgłoszeń Serwisowych

wielkopolskie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów – rejestracja zgłoszeń serwisowych (telefonicznych i mailowych), udzielanie podstawowych informacji, przygotowywanie ofert sprzedaży serwisu oraz części...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta z elementami sprzedaży – infolinia przychodząca

lubelskie
Rozmowy z klientami i pomoc w sprawach usług, faktur, urządzeń, Doradzanie i sprzedaż usług dodatkowych – to się naprawdę opłaca! Dbanie o jakość obsługi i aktywność kont...
Opublikowano: wczoraj
LUX MED Sp. z o.o.

Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej

mazowieckie
Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do...
Opublikowano: wczoraj