Pracownik w zespole reklamacji

lubelskie / Lublin

DZIEŃ DOBRY
W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny
#ZajmijStanowisko:
Pracownik w zespole reklamacji

(Lublin)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę zlecenie,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
W naszym zespole na co dzień:
  • rejestrujesz zgłoszenia klientów w aplikacji,
  • rejestrujesz sprawy w aplikacji bankowej,
  • zamawiasz dokumenty z archiwum,
  • obsługujesz adresy mailowe.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • jesteś osobą zaangażowaną,
  • lubisz selekcjonować dane,
  • masz pozytywne nastawienie i motywację do działania,
  • odpowiada ci praca od poniedziałku do piątku.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

mazowieckie
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie...
Opublikowano: wczoraj
AGATA Spółka Akcyjna

Specjalista ds. Reklamacji

mazowieckie
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...
Opublikowano: 2025-06-19
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

mazowieckie
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie...
Opublikowano: 2025-06-19