Pracownik w Wydziale Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Narodowy Bank Polski

Oddział Okręgowy w Warszawie

poszukuje kandydata do pracy w Wydziale Obsługi Klienta


Do głównych zadań pracownika należeć będzie:

  • kompleksowa obsługa rachunków bankowych prowadzonych przez NBP,
  • obsługa systemów informatycznych wykorzystywanych do obsługi rachunków prowadzonych w NBP.
Wymagania wobec kandydata:
  • wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, bankowość, ekonomia,
  • wiedza z zakresu finansów publicznych z uwzględnieniem bankowej obsługi budżetu państwa,
  • biegła obsługa pakietu MS Office (Excel, Word),
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • znajomość ogólnych zasad rachunkowości,
  • dokładność, terminowość i odpowiedzialność w zakresie realizacji powierzonych zadań,
  • umiejętność sprawnego syntetyzowania informacji oraz precyzyjnego i przejrzystego przekazywania ich w formie pisemnej i ustnej,
  • wychodzenie z inicjatywą, poszukiwanie rozwiązań,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobra organizacja pracy własnej, zdolność do pracy pod presją czasu.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Bank Pocztowy S.A.

Referent ds. Obsługi Rachunków Klientów Instytucjonalnych

kujawsko-pomorskie
Twój zakres obowiązków: weryfikacja danych Klienta Instytucjonalnego zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami wprowadzanie i aktualizacja danych Klientów Instytucjonalnych w systemach...
Opublikowano: 2024-02-21
mBank S.A.

Specjalista / Specjalistka ds. gwarancji

mazowieckie
Twoje zadania: Obsługa krajowych i zagranicznych gwarancji bankowych Opiniowanie niestandardowych treści gwarancji Weryfikacja umów w zakresie gwarancji Realizacja zleceń złożonych przez...
Opublikowano: 2023-04-14