Narodowy Bank Polski
Oddział Okręgowy w Warszawie
poszukuje kandydata do pracy w Wydziale Obsługi Klienta
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- kompleksowa obsługa rachunków bankowych prowadzonych przez NBP,
- obsługa systemów informatycznych wykorzystywanych do obsługi rachunków prowadzonych w NBP.
Wymagania wobec kandydata:
- wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, bankowość, ekonomia,
- wiedza z zakresu finansów publicznych z uwzględnieniem bankowej obsługi budżetu państwa,
- biegła obsługa pakietu MS Office (Excel, Word),
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość ogólnych zasad rachunkowości,
- dokładność, terminowość i odpowiedzialność w zakresie realizacji powierzonych zadań,
- umiejętność sprawnego syntetyzowania informacji oraz precyzyjnego i przejrzystego przekazywania ich w formie pisemnej i ustnej,
- wychodzenie z inicjatywą, poszukiwanie rozwiązań,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy własnej, zdolność do pracy pod presją czasu.
Zobacz podobne oferty
Bank Pocztowy S.A.
Referent ds. Obsługi Rachunków Klientów Instytucjonalnych
kujawsko-pomorskie
Twój zakres obowiązków: weryfikacja danych Klienta Instytucjonalnego zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami wprowadzanie i aktualizacja danych Klientów Instytucjonalnych w systemach...
Opublikowano: 2024-02-21
mBank S.A.
Specjalista / Specjalistka ds. gwarancji
mazowieckie
Twoje zadania: Obsługa krajowych i zagranicznych gwarancji bankowych Opiniowanie niestandardowych treści gwarancji Weryfikacja umów w zakresie gwarancji Realizacja zleceń złożonych przez...
Opublikowano: 2023-04-14