Pracownik w dziale logistyki i planowania

pomorskie / Gdańsk, Blisko stacji PKM Port Lotniczy

Pracownik w dziale logistyki i planowania
Miejsce pracy: Gdańsk, Blisko stacji PKM Port Lotniczy
Opis stanowiska:
  • Codzienna obsługa klienta: odpowiadanie na maile, przygotowywanie raportów statusu zamówień oraz organizowanie wysyłek wyrobu gotowego.
  • Zamawianie surowców: korzystanie z dostępnej bazy dostawców, a także aktywne poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia.
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z dostawcami: składanie zamówień, śledzenie ich realizacji oraz praca nad rozwojem współpracy.
  • Nadzór nad fakturami: wystawianie faktur i dokumentów eksportowych dla klientów oraz sprawdzanie i merytoryczna akceptacja faktur zakupowych.
  • Obsługa systemów: wprowadzanie zamówień do systemu Symfonia oraz wewnętrznego systemu zamówieniowo-magazynowego, generowanie raportów.
Wymagania:
  • Płynna znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową w codziennej pracy.
  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela, oraz swobodne poruszanie się w środowisku komputerowym.
  • Umiejętność budowania relacji i proaktywne podejście do współpracy, zarówno z klientami, jak i dostawcami.
  • Zdolność analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów logistycznych oraz umiejętność pracy z danymi.
Oferujemy:
  • Elastyczny czas pracy, który pozwala na zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, z poszanowaniem Twojego rytmu dnia.
  • Praca w zespole, gdzie wsparcie i dobra atmosfera są na porządku dziennym, a ludzie naprawdę lubią ze sobą współpracować.
  • Autentyczna, partnerska atmosfera bez zbędnych korporacyjnych udziwnień i „owocowych wtorków” – stawiamy na normalność.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz pakiet dodatkowego ubezpieczenia, dający poczucie bezpieczeństwa.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Brand Ambassador – Customer Service with German (Travel Industry)

pomorskie
On-site position: Gdańsk Bonus up to 8500 PLN !! (relocation package plus attendance bonus) Your responsibilities will include: Providing exelent customer service via phone and email in line with...
Opublikowano: dzisiaj
Lacertis Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych. Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Przekazywanie informacji o produktach i...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

mazowieckie
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla...
Opublikowano: dzisiaj