Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Pracownik telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Wólka Kosowska
Numer: StPr/24/2622
OBOWIĄZKI:
obsługa klienta w języku wietnamskim – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów z Wietnamu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Wymagania inne:
mile widziana znajomość języka wietnamskiego
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wólka Kosowska
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 300 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Zobacz podobne oferty
English Language Centre "First Decision"
Konsultant ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Opublikowano: wczoraj
English Language Centre "First Decision"
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory, Zarządzanie korespondencją, Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów, Prowadzenie i zamykanie rozmów...
Opublikowano: 2025-08-24
English Language Centre "First Decision"
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór...
Opublikowano: 2025-08-22