Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Pracownik telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Wólka Kosowska
Numer: StPr/24/2470
OBOWIĄZKI:
obsługa klienta w języku wietnamskim – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów z Wietnamu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Wymagania inne:
znajomość języka wietnamskiego - mile widziano, praca hybrydowa
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wólka Kosowska
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 300 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta
małopolskie
Bieżąca obsługa zapytań partnerów biznesowych i klientów z całego świata. Pomoc w modyfikacji rezerwacji, sprawdzaniu cen i dostępności oraz korzystaniu z narzędzi extranetowych....
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
mazowieckie
Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami. Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant telefoniczny
mazowieckie
Obsługa telefoniczna Klienta na infolinii. Odpowiadanie na pytania Klientów, wsparcie merytoryczne. Rejestrowanie i procesowanie zgłoszeń, przekazywanie do odpowiednich działów. Budowanie...
Opublikowano: wczoraj