Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracownik telefonicznego wsparcia obsługi klienta k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/25/07241
OBOWIĄZKI:
- obsługa telefoniczna klienta;- praca przy użyciu komputera;- weryfikacja poprawności adresów oraz telefonów w ofertach;- pomoc klientom w realizacji zamówień;- praca może być wykonywana zdalnie z miejsca zamieszkania pracownika;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne:
Wymagania:- wykształcenie: średnie ogólnokształcące;- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok;- orzeczenie o stopniu niepełnosprawności;- umiejętność obsługi komputera;- umiejętność obsługi telefonu;- doskonała znajomość języka polskiego;Praca w godzinach: 08:00 - 16:00;
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Opis wynagrodzenia:
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ możliwa premia;Pracodawca oferuje również możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu.
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Zobacz podobne oferty
Carework Plus Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
śląskie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad...
Opublikowano: 2025-07-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia...
Opublikowano: 2025-06-28
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
mazowieckie
Kontakt telefoniczny z klientami. Prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi,...
Opublikowano: 2025-06-25