Pracownik sklepu internetowego
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
- obsługa zamówień sklepu internetowego
- prowadzenie korespondencji mailowej i rozmowy telefoniczne z klientami
- przygotowanie towarów do wysyłki
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe
- znajomość języka angielskiego
- umiejętność obsługi komputera i programów MS Office (Word, Excel)
Od kandydatów oczekujemy:
- umiejętności pracy w zespole
- doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane ale nie jest wymagane
- zaangażowania i odpowiedzialności
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- zatrudnienie na umowę o pracę – pełny etat
- miłą atmosferę w pracy
- możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
łódzkie
Według harmonogramu stażu, m.in. nauka obsługio systemu oraz wewnętrznych narzędzi sprzedażowych; przegląd oferty produktowej oraz zapoznanie się z procedurami obsługi klienta; nauka...
Opublikowano: 2025-04-04
VRG S.A.
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta Sklepów Internetowych
małopolskie
Zakres obowiązków: telefoniczna i mailowa obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów, zamówień, płatności i dostaw, rozwiązywanie problemów związanych z realizacją...
Opublikowano: 2024-11-14
Gemini Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w Sklepie Zielarskim
pomorskie
Twoje zadania: udzielanie kompleksowych informacji na temat dostępnych produktów w sklepie, doradztwo Klientom w zakresie wyboru odpowiednich suplementów diety i ziół, realizacja sprzedaży...
Opublikowano: 2024-10-07