Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracownik sekretariatu- opiekun klienta
Miejsce pracy: Rumia
Numer: StPr/25/1332
OBOWIĄZKI:
Oferta stażu dla osób powyżej 30 roku życia.Obserwacja i współpraca z pracownikami szkoły mająca na celu przygotowanie stażysty do samodzielnego funkcjonowania na stanowisku pracownik sekretariatu- opiekun klienta .
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania dodatkowe:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
- komunikatywność- otwartość- samodzielność- odpowiedzialność
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Rumia
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Doposażenie stanowiska pracy - opiekun klienta sportowego (uzup. um.3/2023)
śląskie
prognozowanie potrzeb klientów, organizacja (pomoc) przy imprezach sportowych, ustalenie warunków współpracy, negocjacje z klubami, obsługa graficzna, obsługa social mediów, stron...
Opublikowano: 2025-09-06
Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach
Opiekun klienta
małopolskie
- telefoniczna pomoc klientowi nt. informacji dotyczących produktów, - przyjęcie reklamacji produktu, rozwiązywanie problemów z zamówienień, - przyjęcie zamówień, wystawienie dokumentów...
Opublikowano: 2025-09-06
Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Opiekun klienta
pomorskie
w/g programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Opublikowano: 2025-09-05