Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik regionalnego działu wsparcia klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/6102
OBOWIĄZKI:
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta stosując wszystkie formy komunikacji, zaangażowanie w działania coachingowe, udzielanie porad w celu rozwoju biznesu, współpraca z innymi działami, uczestnictwo w spotkaniach, w tym jako przedstawiciel firmy, wyszukiwanie informacji, szkolenia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: zaangażowanie
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera
Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagania inne:
umiejętność pracy w zespole, szybkiego uczelnia i łatwość dostosowania się do zmian, przetwarzania danych, pracy samodzielnej i w grupie,
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 123 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Specialist - Italian or Spanish
mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Specialist with German and English
mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: dzisiaj