Pracownik regionalnego działu wsparcia klienta

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik regionalnego działu wsparcia klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/6102
OBOWIĄZKI:
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta stosując wszystkie formy komunikacji, zaangażowanie w działania coachingowe, udzielanie porad w celu rozwoju biznesu, współpraca z innymi działami, uczestnictwo w spotkaniach, w tym jako przedstawiciel firmy, wyszukiwanie informacji, szkolenia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: zaangażowanie
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera
Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu


Wymagania inne:

umiejętność pracy w zespole, szybkiego uczelnia i łatwość dostosowania się do zmian, przetwarzania danych, pracy samodzielnej i w grupie,

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 123 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Vetlab Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Specialist - Italian or Spanish

mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Specialist with German and English

mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: dzisiaj