Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik regionalnego działu wsparcia klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/4420
OBOWIĄZKI:
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta stosując wszystkie formy komunikacji, zaangażowanie w działania szkoleniowe, udzielanie porad w celu rozwoju biznesu, współpraca z innymi działami, uczestnictwo w spotkaniach, w tym jako przedstawiciel firmy, wyszukiwanie informacji, szkolenia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: francuski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Wymagania inne:
umiejętność przetwarzania danych, pracy samodzielnej i w grupie, zaangażowanie, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętność szybkiego uczenia się i łatwość dostosowania się do zmian
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 165 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Specjalista ds. obsługi klienta
opolskie
harm Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj
Grupa Pascal
Pracownik ds. Obsługi Klienta
łódzkie
Twój zakres obowiązków Telefoniczne prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem Obsługa dostarczonych zapytań od...
Opublikowano: wczoraj
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj