Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik regionalnego działu wsparcia klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/4280
OBOWIĄZKI:
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta stosując wszystkie formy komunikacji, zaangażowanie w działania szkoleniowe, udzielanie porad w celu rozwoju biznesu, współpraca z innymi działami, uczestnictwo w spotkaniach, w tym jako przedstawiciel firmy, wyszukiwanie informacji, szkolenia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Wymagania inne:
Umiejętność przetwarzania danych, pracy samodzielnej i w grupie, zaangażowanie, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętność szybkiego uczenia się i łatwość dostosowania się do zmian.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 330 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim
mazowieckie
Wsparcie premium klientów w planowaniu podróży i korzystaniu z dostępnych usług Pomoc partnerom w wyborze lotów, produktów i metod płatności Rozwiązywanie problemów związanych z biletami...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Obsługi Klienta
mazowieckie
Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w...
Opublikowano: 2025-07-12
Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Junior Customer Operations Representative
pomorskie
Are you passionate about creating outstanding customer experiences? Join the Talent Pool for our Customer Operations team at Arla, where we take pride in delivering exceptional service and ensuring...
Opublikowano: 2025-07-11