Pracownik / Pracowniczka w biurze obsługi klienta
Miejsce pracy: Białystok
Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
U nas otrzymasz:
- Wynagrodzenie w wysokości 28,10 zł brutto / h (umowa zlecenie) + (bez górnego limitu w działach sprzedażowych, do 500 zł brutto w dziale obsługowym).
- Szkolenie wdrażające (min. 6 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy.
- W zależności od działu, w pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji, badania potrzeb klienta, sprzedaży i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
- Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
- Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
- Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!
Jak wygląda dzień pracy?
Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów:
- W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur, problemów z zasięgiem, szczegółów oferty. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i innych działów.
- W dziale sprzedażowym kontaktujemy się z obecnymi klientami w celu aktualizacji warunków promocyjnych, odbieramy także połączenia od użytkowników zainteresowanych naszymi usługami. Naszym zadaniem jest skuteczne pozyskanie i/lub utrzymanie klienta.
Wyróżniają Cię:
- Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
- Umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
- Nastawienie na sprzedaż, aktywne słuchanie i wielozadaniowość - jeśli interesuje Cię praca w dziale sprzedażowym.
- Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Zobacz podobne oferty
Unidevelopment S.A
Specjalista ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim
mazowieckie
Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
śląskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: dzisiaj