Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

dolnośląskie / Wrocław, Dworzec Wrocław Główny

poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Miejsce pracy: Wrocław, Dworzec Wrocław Główny
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za:
  • Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca,
  • Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach,
  • Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta,
  • Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów,
  • Pomoc osobom z niepełnosprawnościami lub o ograniczonej sprawności ruchowej,
  • Reagowanie w trudnych sytuacjach.

Czego oczekujemy od Ciebie?

  • Biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1),
  • Mile widziana znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego,
  • Nastawienia na wysoką jakość i skuteczność obsługi,
  • Umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności,
  • Umiejętności rozwiązywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych,
  • Wysokiej kultury osobistej oraz nastawienia na pomoc klientom,
  • Dobrej znajomość MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych,
  • Dużym plusem będzie doświadczenie w obsłudze klienta.
Co możemy Ci zaoferować?
  • Miłą atmosferę pracy,
  • Dobrą lokalizację miejsca pracy,
  • Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik,
  • Terminową wypłatę świadczeń,
  • Umowę zlecenie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej.
Aplikując potwierdzasz zapoznanie się z niniejszą informacją:

Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "ogólne rozporządzenie o ochronie danych") informujemy, że dane osobowe kandydatów do pracy w spółce "Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna" (dalej: PKP S.A.) z siedzibą w Warszawie, kod 02-305, Al. Jerozolimskie 142A, uzyskane w procesie rekrutacji lub przesłane poza tym procesem, będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do rejestracji kandydata w procesie rekrutacji. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane i będą przetwarzane przez okres 2 lat od daty ich wpłynięcia do PKP S.A. Kandydaci aplikując na stanowisko, proszeni są o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy w PKP S.A. zawartą na stronie http://pkpsa.pl/pkpsa/kariera-w-pkp-sa/informacja-.html

PKP S.A. zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikując na niniejsze stanowisko wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w Twoich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

DONE Deliveries sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych

małopolskie
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim

zachodniopomorskie
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim

śląskie
Kontakt z klientami w języku węgierskim – telefonicznie, mailowo i przez czat, Wsparcie techniczne i pomoc w obsłudze zgłoszeń serwisowych, Realizacja reklamacji i koordynacja napraw,...
Opublikowano: dzisiaj