poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Miejsce pracy: Kraków, Dworzec Kraków Główny
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za:
- Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca,
- Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach,
- Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta,
- Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów,
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami lub o ograniczonej sprawności ruchowej,
- Reagowanie w trudnych sytuacjach.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1),
- Mile widziana znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego,
- Nastawienia na wysoką jakość i skuteczność obsługi,
- Umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności,
- Umiejętności rozwiązywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych,
- Wysokiej kultury osobistej oraz nastawienia na pomoc klientom,
- Dobrej znajomość MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych,
- Dużym plusem będzie doświadczenie w obsłudze klienta.
Co możemy Ci zaoferować?
- Miłą atmosferę pracy,
- Dobrą lokalizację miejsca pracy,
- Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik,
- Terminową wypłatę świadczeń,
- Umowę zlecenie,
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej.
Zobacz podobne oferty
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: dzisiaj
Lava Group S.C
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi...
Opublikowano: dzisiaj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: dzisiaj