Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

pomorskie / Gdańsk, Dworzec Gdańsk Główny

poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Miejsce pracy: Gdańsk, Dworzec Gdańsk Główny
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za:
  • Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca,
  • Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach,
  • Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta,
  • Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów,
  • Pomoc osobom z niepełnosprawnościami lub o ograniczonej sprawności ruchowej,
  • Reagowanie w trudnych sytuacjach.
Co możemy Ci zaoferować?
  • Miłą atmosferę pracy,
  • Dobrą lokalizację miejsca pracy,
  • Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik,
  • Terminową wypłatę świadczeń,
  • Umowę zlecenie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej.
Aplikując potwierdzasz zapoznanie się z niniejszą informacją:

Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "ogólne rozporządzenie o ochronie danych") informujemy, że dane osobowe kandydatów do pracy w spółce "Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna" (dalej: PKP S.A.) z siedzibą w Warszawie, kod 02-305, Al. Jerozolimskie 142A, uzyskane w procesie rekrutacji lub przesłane poza tym procesem, będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do rejestracji kandydata w procesie rekrutacji. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane i będą przetwarzane przez okres 2 lat od daty ich wpłynięcia do PKP S.A. Kandydaci aplikując na stanowisko, proszeni są o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy w PKP S.A. zawartą na stronie http://pkpsa.pl/pkpsa/kariera-w-pkp-sa/informacja-.html

PKP S.A. zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikując na niniejsze stanowisko wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w Twoich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

T-Mobile Polska S.A.

Konsultant ds. Obsługi Klientów B2B

mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: praca na systemach obsługowych, obsługa Klienta w obszarze obsługi zleceń dystrybucyjnych, zamawianych urządzeń, monitorowanie przepływu przesyłek,...
Opublikowano: dzisiaj
Dermotechnika Sp.j.

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży (B2B)

mazowieckie
Twoja rola: Prowadzenie kontaktu z klientami B2B za pośrednictwem telefonu i maila. Aktywna sprzedaż produktów oraz poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych. Obsługa zapytań, zamówień i...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Specjalista ds. obsługi klienta

świętokrzyskie
1. Zapewnienie prawidłowej obsługi realizacji zamówień złożonych przez klientów Spółki2. Współpraca z przedstawicielami handlowymi o dyrektorami operacyjnymi odpowiedzialnymi za dany...
Opublikowano: wczoraj