Pracownik obsługi klienta

dolnośląskie / Bolesławiec

Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Pracownik obsługi klienta
Miejsce pracy: Bolesławiec
Numer: StPr/25/0277
OBOWIĄZKI:
Pomoc doradcom klienta, obsługa osób bezrobotnych, udzielanie informacji o ofertach pracy i innych propozycjach aktywizacji, pomoc w przygotowywaniu i wysyłce korespondencji, wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Komputer - obsługa komputera


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera, komunikatywność.

Miejsce pracy:

Bolesławiec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.

Pracownik Działu Obsługi Klienta

śląskie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów: telefoniczna, mailowa. Zarządzanie korespondencją. Tworzenie kalkulacji produktów i ofert. Fakturowanie. Współpraca z działami technicznym i...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
Obsługa posprzedażowa klientów korporacyjnych Kontakt z klientami zdalnie oraz bezpośrednio Prowadzenie spraw związanych z rachunkami, produktami i transakcjami Pozyskiwanie dokumentów i...
Opublikowano: dzisiaj
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Specjalista do spraw obsługi klienta k/m

mazowieckie
- obsługa klienta,- wykładanie towaru,- dbałość o wygląd, ład w ciągu dnia, - sprzątanie stanowiska pracy (druga zmiana). Wymagania konieczne: Zawód: Pozostali sprzedawcy sklepowi...
Opublikowano: wczoraj