Pracownik obsługi klienta

dolnośląskie / Bolesławiec

Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Pracownik obsługi klienta
Miejsce pracy: Bolesławiec
Numer: StPr/25/0493
OBOWIĄZKI:
Obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji o ofertach pracy i innych propozycjach aktywizacji, pomoc w przygotowywaniu i wysyłce korespondencji, wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego, pomoc pracownikom Urzędu w codziennych obowiązkach.Miejsce stażu: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Komputer - obsługa komputera
Uprawnienia: Komunikatywność


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera, komunikatywność.

Miejsce pracy:

Bolesławiec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

KERA AWAK Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

podkarpackie
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie...
Opublikowano: wczoraj
KERA AWAK Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

wielkopolskie
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

mazowieckie
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i...
Opublikowano: wczoraj