Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Miejsce pracy: Wysoka
Numer: StPr/25/0726
OBOWIĄZKI:
podstawowa obsługa klienta,sprzedaż produktów i usług bankowych w tym: depozytów i kredytówprzyjmowanie i realizacja przelewów bankowych oraz wpłat i wypłat kasowychupinanie i segregacja dokumentów bankowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
wykształcenie średnie ekonomiczne lub ogólne (technik ekonomista, administracja, handlowe, ogólnokształcące)
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wysoka
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Zobacz podobne oferty
Miejski Urząd Pracy w Płocku
Pracownik ds. obsługi klienta marketingu
mazowieckie
Tworzenie i publikowanie treści w mediach społecznościowych, przygotowywanie ofert cateringowych i eventowych, aktualizacje na stronę internetową (materiały), współpraca z grafikiem, analiza...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim i angielskim
lubelskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
zachodniopomorskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: wczoraj