Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe

śląskie / Katowice

Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe
Katowice
Co bydzie do roboty?
  • Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino.
  • Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku!
  • Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy.
Czego szukomy?
  • Niemiecki (C1), bo z klientami trza się dogadać jak trzeba.
  • Angielski (B2), żeby w zespole nikt nie był jak na inkszej planecie.
  • Dobra znajomość kompa i MS Office – bo to nie czasy pisania na maszynie!
  • Komunikacja i organizacja na medal – w końcu robotę trza robić z uśmiechem!
Co Ci prziszko?
  • Robota w samiuśkich Katowicach – biuro nowoczesne jak z przyszłości!
  • Ekipa, co nie ino godać, ale i dobrze kafe pić umie!
  • Pakiet bajerów – LuxMed, MyBenefit, ubezpieczynie, bonusy za polecenia i rozwojowe szanse jak lot na Marsa!
  • No i co najważniejsze – kafe pod dostatkiem!

Jak Ci się to widzi, to nie czekej, a aplikuj! W końcu kafejowe talenty nie mogą się zmarnować!

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Pracownik ds. obsługi klienta

pomorskie
Oferta kierowana dla osób powyżej 30 roku życia:- Praca z klientem, ofertowanie, składanie ofert telefonicznych i email.- Aktywne pozyskiwanie klienta.- Praca na programach biurowych.- Obsługa...
Opublikowano: wczoraj
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

mazowieckie
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie...
Opublikowano: wczoraj
Foundever

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

pomorskie
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów,...
Opublikowano: wczoraj