Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila.
- Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych.
- Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie reklamacjami oraz zagadnieniami związanymi z bagażem, rezerwacjami i zmianami w lotach.
Wymagania:
- Znajomość języka włoskiego na poziomie co najmniej C1 oraz angielskiego na poziomie B1.
- Dyspozycyjność do pracy w biurze.
- Umiejętności komunikacyjne, orientacja na klienta oraz wysoka kultura osobista.
- Znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Elastyczne godziny pracy w przedziale 9:00–20:00.
- Nowoczesne miejsce pracy w Szczecinie lub Katowicach.
- Szkolenia wstępne, stałe wsparcie lidera zespołu oraz możliwość rozwoju i awansu wewnętrznego.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Support Specialist with German in the retail industry
zachodniopomorskie
We are assembling a dedicated team for a leading company in the retail industry , focused on providing top-quality, empathetic, and accurate customer support. If you are fluent in German (C1) and...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem w języku polskim i ukraińskim
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer advisor with Danish for TV streaming provider
mazowieckie
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Opublikowano: wczoraj