Pracownik działu wsparcia sprzedaży

śląskie / Sosnowiec

O nas:

Hanipol f.h. od ponad 30tu lat zajmuje się importem, produkcją i sprzedażą upominków i artykułów dekoracji wnętrz. Współpracujemy z hurtowniami, sklepami i agencjami reklamowymi na całym świecie. Mamy świetny, zgrany zespół z wieloma pracownikami pracującymi z nami już ponad 10lat. 

 

 

Pracownik działu wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Sosnowiec
Twoje obowiązki:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współpracę z handlowcami w zakresie przesunięć towaru miedzy magazynami, wsparcie handlowców w zakresie zwrotów i reklamacji, organizację wzorcowni gdzie klienci hurtowi przyjeżdżają oglądać produkty oraz obsługę klientów detalicznych - zarówno stacjonarną jak i internetową. Na ten moment klienci detaliczni zdarzają się raczej sporadycznie gdyż głównie nastawieni jesteśmy na klientów hurtowych, lecz zamierzamy rozruszać również rynek klientów detalicznych co będzie zadaniem właśnie osoby z tego stanowiska.

 

Nasze wymagania:
  • Samodzielność w organizacji własnej pracy
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Ambicja i zaangażowanie
  • Optymizm i energia życiowa
  • Dynamizm i kreatywność
  • Śmiałość, otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi
Co oferujemy:
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie (klimatyzowane biuro)
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
  • Motywacyjny system wynagrodzeń - oprócz wynagrodzenia podstawowego prowizja od sprzedaży
  • Po 3-miesięcznym okresie próbnym, Prywatną służbę zdrowia Medicover
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Sprzedaży B2B

mazowieckie
Kierowanie bezpośrednimi kontaktami z klientem B2B. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B. Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych i zajmowanie się...
Opublikowano: dzisiaj
UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

Administrator z językiem norweskim / szwedzkim / duńskim lub fińskim

łódzkie
Twój zakres obowiązków Odpowiadanie na zapytania klientów wewnętrznych i zewnętrznych; Tworzenie prezentacji i raportów; Codzienne wsparcie działów sprzedaży; Tworzenie i gromadzenie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i CRM

mazowieckie
Monitorowanie zapytań handlowych i szybki kontakt z potencjalnymi klientami Utrzymywanie aktualnych i spójnych danych w systemie CRM Śledzenie statusów leadów i szans sprzedażowych zgodnie z...
Opublikowano: wczoraj