Ogłoszenie numer: 9672775, z dnia 2025-04-09
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
Miejsce pracy: Zielona Góra
Opis stanowiska
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
- Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
- Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
- Znajomość obsługi komputera.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Samodzielność, precyzja w działaniu.
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
- Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
- Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji
mazowieckie
Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów. Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie...
Opublikowano: 2025-07-14
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
mazowieckie
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie...
Opublikowano: 2025-07-13
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. reklamacji
mazowieckie
Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów Kontakt z działami operacyjnymi w celu ustalenia przyczyn reklamacji Informowanie klientów o postępach w procesie...
Opublikowano: 2025-07-11