Ogłoszenie numer: 10134515, z dnia 2025-08-17
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
- Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
- Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
- Znajomość obsługi komputera.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Samodzielność, precyzja w działaniu.
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
- Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
- Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje
dolnośląskie
Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów Współpraca z innymi działami w...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Reklamacji (branża motoryzacyjna)
mazowieckie
Zadania: rozpatrywanie reklamacji oraz nadzór nad terminowym przebiegiem ich realizacji, wsparcie klientów w kontakcie telefonicznym i mailowym, analiza zgłoszeń i podejmowanie działań...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
mazowieckie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe...
Opublikowano: 2025-08-15