Nowoczesna, prężnie rozwijająca się polska firma z branży motoryzacyjnej
poszukuje kandydatów na następujące stanowisko:
Pracownik działu reklamacji i zwrotów
Miejsce pracy: Wólka Kosowska
Praca fizyczna w systemie dwuzmianowym (bez godzin nocnych) polega na:
- Przyjmowaniu reklamacji klientów.
- Przyjmowaniu zwrotów towaru.
- Sprawdzaniu ilościowym i jakościowym towaru z dokumentami.
- Utrzymywaniu czystości i porządku w obrębie stanowiska pracy.
Wymagania:
- Umiejętność pracy w zespole.
- Łatwość nabywania nowej wiedzy.
- Wykształcenie min. zawodowe.
- Podstawowa obsługa komputera.
- Znajomość języka obcego będzie atutem.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Pewne, terminowe, comiesięczne wynagrodzenie.
- Szkolenie stanowiskowe / opiekę doświadczonego pracownika.
- Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne w miarę pojawiających się potrzeb.
- Bogate świadczenia socjalne z ZFŚS (wczasy pod gruszą, dofinansowanie zorganizowanych wypoczynków dzieci, bożonarodzeniowe karty podarunkowe, pożyczki mieszkaniowe).
- Darmowe posiłki
- Dostęp do programu Multi Sport, opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach. Dostęp do PPE
- Spotkania/ wyjazdy integracyjne.
- Zniżkę na asortyment dostępny w Firmie oraz monitorowany pracowniczy parking
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
lubelskie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe...
Opublikowano: 2025-09-11
Medicover sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
mazowieckie
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych...
Opublikowano: 2025-09-10
AGATA Spółka Akcyjna
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
lubelskie
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...
Opublikowano: 2025-09-09