Nowoczesna, prężnie rozwijająca się polska firma z branży motoryzacyjnej
poszukuje kandydatów na następujące stanowisko:
Pracownik działu reklamacji i zwrotów
Miejsce pracy: Wólka Kosowska
Praca fizyczna w systemie dwuzmianowym (bez godzin nocnych) polega na:
- Przyjmowaniu reklamacji klientów.
- Przyjmowaniu zwrotów towaru.
- Sprawdzaniu ilościowym i jakościowym towaru z dokumentami.
- Utrzymywaniu czystości i porządku w obrębie stanowiska pracy.
Wymagania:
- Umiejętność pracy w zespole.
- Łatwość nabywania nowej wiedzy.
- Wykształcenie min. zawodowe.
- Podstawowa obsługa komputera.
- Znajomość języka obcego będzie atutem.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Pewne, terminowe, comiesięczne wynagrodzenie.
- Szkolenie stanowiskowe / opiekę doświadczonego pracownika.
- Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne w miarę pojawiających się potrzeb.
- Bogate świadczenia socjalne z ZFŚS (wczasy pod gruszą, dofinansowanie zorganizowanych wypoczynków dzieci, bożonarodzeniowe karty podarunkowe, pożyczki mieszkaniowe).
- Darmowe posiłki
- Dostęp do programu Multi Sport, opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach. Dostęp do PPE
- Spotkania/ wyjazdy integracyjne.
- Zniżkę na asortyment dostępny w Firmie oraz monitorowany pracowniczy parking
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje
mazowieckie
Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów Współpraca z innymi działami w...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
mazowieckie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe...
Opublikowano: wczoraj
AGATA Spółka Akcyjna
Specjalista ds. Reklamacji
mazowieckie
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...
Opublikowano: 2025-06-23