Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/1345
OBOWIĄZKI:
Bieżąca obsługa klientów firmy, obsługa telefoniczna i emaliowa. Przygotowanie ofert i wycena usług ( detailing). Organizacja pracy oddziału.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Wysoka kultura osobista, umiejętność planowania i organizacji pracy zespołu, samodzielność w podejmowaniu decyzji. Min. 2 letnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta.Mile widziana znajomość branży samochodowej i detailingu.Praca od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Rzeszów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Zobacz podobne oferty
Magic Home Sp. z o.o
Pracownik obsługi klienta (z obsługą magazynu)
dolnośląskie
Opis stanowiska: obsługa zamówień od klientów B2B, przyjmowanie, sortowanie i wysyłanie towaru, księgowanie i wystawianie faktur, obsługa reklamacji, obsługa programu nexo (InsERT)....
Opublikowano: 2025-07-07
Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Pracownik obsługi klienta
dolnośląskie
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:...
Opublikowano: 2025-07-06
Firma Handlowo-Usługowa Dorota Kulasz
Pracownik obsługi klienta
lubuskie
obsługa klienta wg. standardów Orlen S.A. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:
Opublikowano: 2025-06-22