Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/1345
OBOWIĄZKI:
Bieżąca obsługa klientów firmy, obsługa telefoniczna i emaliowa. Przygotowanie ofert i wycena usług ( detailing). Organizacja pracy oddziału.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Wysoka kultura osobista, umiejętność planowania i organizacji pracy zespołu, samodzielność w podejmowaniu decyzji. Min. 2 letnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta.Mile widziana znajomość branży samochodowej i detailingu.Praca od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Rzeszów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
Pracownik biura obsługi klienta
lubelskie
program Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Travel Advisor with Dutch
śląskie
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. Podróży z Holenderskim
śląskie
Wspomaganie klientów przez telefon, czat i email. Dostarczanie wyjątkowych wrażeń. Ochrona poufnych informacji. Znajomość języka holenderskiego na poziomie C1, angielskiego B2. Pozytywna...
Opublikowano: 2025-08-15