Pracownik działu obsługi klienta

podkarpackie / Rzeszów

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/1345
OBOWIĄZKI:
Bieżąca obsługa klientów firmy, obsługa telefoniczna i emaliowa. Przygotowanie ofert i wycena usług ( detailing). Organizacja pracy oddziału.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wysoka kultura osobista, umiejętność planowania i organizacji pracy zespołu, samodzielność w podejmowaniu decyzji. Min. 2 letnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta.Mile widziana znajomość branży samochodowej i detailingu.Praca od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie

Pracownik biura obsługi klienta

lubelskie
program Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Travel Advisor with Dutch

śląskie
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. Podróży z Holenderskim

śląskie
Wspomaganie klientów przez telefon, czat i email. Dostarczanie wyjątkowych wrażeń. Ochrona poufnych informacji. Znajomość języka holenderskiego na poziomie C1, angielskiego B2. Pozytywna...
Opublikowano: 2025-08-15