Pracownik Działu Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Ogłoszenie numer: 9806674, z dnia 2025-06-04

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne.
  • Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w poprawie życia zwierząt, co przyniesie Ci codzienną satysfakcję.
  • Zespół pełen zapału dołączysz do profesjonalistów, którzy wzajemnie się wspierają i dzielą wiedzą w przyjaznej atmosferze.
  • Środowisko pracy kładące nacisk na integrację i przyjazność liczne działania integrujące zespół oraz przyjazna atmosfera.

Wymagania

  • Doskonałe zdolności komunikacyjne i umiejętności międzyludzkie.
  • Pasja do relacji z klientami i łatwość w budowaniu więzi.
  • Efektywna praca zespołowa i pozytywne nastawienie.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w sektorach pokrewnych zdrowiu lub weterynarii.
  • Angielski na poziomie komunikatywnym.

Oferujemy

  • Umowa o pracę.
  • Praca w nowoczesnym laboratorium weterynaryjnym.
  • Zespół ludzi z pasją do zdrowia zwierząt.
  • Przyjazna atmosfera pracy i wsparcie podczas wdrożenia.
  • Pakiet benefitów dostęp do szerokiego zakresu usług i produktów, dodatkowo benefity sezonowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma Handlowo-Usługowa Dorota Kulasz

Pracownik obsługi klienta

lubuskie
obsługa klienta wg. standardów Orlen S.A. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:
Opublikowano: 2025-06-22
Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty

Pracownik obsługi klienta

dolnośląskie
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:...
Opublikowano: 2025-06-08
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Specialist customer care qa agent

dolnośląskie
Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności...
Opublikowano: 2025-06-02