Ogłoszenie numer: 9806674, z dnia 2025-06-04
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne.
- Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w poprawie życia zwierząt, co przyniesie Ci codzienną satysfakcję.
- Zespół pełen zapału dołączysz do profesjonalistów, którzy wzajemnie się wspierają i dzielą wiedzą w przyjaznej atmosferze.
- Środowisko pracy kładące nacisk na integrację i przyjazność liczne działania integrujące zespół oraz przyjazna atmosfera.
Wymagania
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i umiejętności międzyludzkie.
- Pasja do relacji z klientami i łatwość w budowaniu więzi.
- Efektywna praca zespołowa i pozytywne nastawienie.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w sektorach pokrewnych zdrowiu lub weterynarii.
- Angielski na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy
- Umowa o pracę.
- Praca w nowoczesnym laboratorium weterynaryjnym.
- Zespół ludzi z pasją do zdrowia zwierząt.
- Przyjazna atmosfera pracy i wsparcie podczas wdrożenia.
- Pakiet benefitów dostęp do szerokiego zakresu usług i produktów, dodatkowo benefity sezonowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Firma Handlowo-Usługowa Dorota Kulasz
Pracownik obsługi klienta
lubuskie
obsługa klienta wg. standardów Orlen S.A. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:
Opublikowano: 2025-06-22
Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Pracownik obsługi klienta
dolnośląskie
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:...
Opublikowano: 2025-06-08
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specialist customer care qa agent
dolnośląskie
Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności...
Opublikowano: 2025-06-02