Pracownik Działu Obsługi Klienta

śląskie / Cieszyn

Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Cieszyn
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów: telefoniczna, mailowa.
  • Zarządzanie korespondencją.
  • Tworzenie kalkulacji produktów i ofert.
  • Fakturowanie.
  • Współpraca z działami technicznym i produkcyjnym.
  • Wsparcie dla przedstawicieli handlowych.
  • Praca w systemie ERP i CRM.
Wymagania:
  • Dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysokie kompetencje komunikacyjne.
  • Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel.
  • Komunikatywny język angielski lub niemiecki.
  • Kreatywność, inicjatywa, zaangażowanie.
Oferujemy:
  • Szkolenie stanowiskowe.
  • Praca przy projektach dla międzynarodowych marek.
  • Stabilne zatrudnienie w perspektywicznej branży.
  • Motywujące wynagrodzenie w zależności od osiąganych wyników.
  • Praca biurowa w Cieszynie, z opcją pracy zdalnej.
  • Umowa o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Transgourmet Polska

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

łódzkie
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista do spraw kontaktu z klientem

śląskie
Obsługa kontaktów z klientami (telefony, e-maile, czaty). Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych klientów. Tworzenie raportów i procedur dotyczących rozwiązań problemów....
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych

łódzkie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi, Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych...
Opublikowano: dzisiaj