Pracownik działu obsługi klienta

podkarpackie / Rzeszów

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/1345
OBOWIĄZKI:
Bieżąca obsługa klientów firmy, obsługa telefoniczna i emaliowa. Przygotowanie ofert i wycena usług ( detailing). Organizacja pracy oddziału.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wysoka kultura osobista, umiejętność planowania i organizacji pracy zespołu, samodzielność w podejmowaniu decyzji. Min. 2 letnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta.Mile widziana znajomość branży samochodowej i detailingu.Praca od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Firma Handlowo-Usługowa Dorota Kulasz

Pracownik obsługi klienta

lubuskie
obsługa klienta wg. standardów Orlen S.A. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:
Opublikowano: 2025-06-22
Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty

Pracownik obsługi klienta

dolnośląskie
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:...
Opublikowano: 2025-06-08
Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Obsługi Klienta

mazowieckie
Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w...
Opublikowano: 2025-06-04