Pracownik działu obsługi klienta

podkarpackie / Rzeszów

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/1345
OBOWIĄZKI:
Bieżąca obsługa klientów firmy, obsługa telefoniczna i emaliowa. Przygotowanie ofert i wycena usług ( detailing). Organizacja pracy oddziału.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wysoka kultura osobista, umiejętność planowania i organizacji pracy zespołu, samodzielność w podejmowaniu decyzji. Min. 2 letnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta.Mile widziana znajomość branży samochodowej i detailingu.Praca od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim

zachodniopomorskie
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych...
Opublikowano: wczoraj
Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o.

Referent ds. obsługi pasażerskiej

pomorskie
Będziesz odpowiadać za obsługę pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie

Pracownik biura obsługi klienta

lubelskie
program Wymagania inne:
Opublikowano: 2025-09-05