Pracownik działu obsługi klienta

wielkopolskie / Poznań

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/0935
OBOWIĄZKI:
wg programu stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: ogólne/zawodowe z zakresu sprzedaży lub marketingu
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: komunikatywność, odpowiedzialność, otwartość na kontakty z ludźmi, gotowość do poszerzania wiedzy i umiejętności, zdolność do rozwiązywania problemów, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość
Uprawnienia: znajomość pakietu office, dodatkowym atutem będzie znajomość programów graficznych
Uprawnienia: znajomość pakietu Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Elanders Polska Sp. z o.o.

Pracownik Działu Obsługi Klienta

dolnośląskie
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu...
Opublikowano: wczoraj
Candellux Lighting Sp. z o.o.

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji

mazowieckie
Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim

zachodniopomorskie
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych...
Opublikowano: 2025-09-14