Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/0935
OBOWIĄZKI:
wg programu stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: ogólne/zawodowe z zakresu sprzedaży lub marketingu
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: komunikatywność, odpowiedzialność, otwartość na kontakty z ludźmi, gotowość do poszerzania wiedzy i umiejętności, zdolność do rozwiązywania problemów, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość
Uprawnienia: znajomość pakietu office, dodatkowym atutem będzie znajomość programów graficznych
Uprawnienia: znajomość pakietu Office
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Poznań
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Zobacz podobne oferty
Elanders Polska Sp. z o.o.
Pracownik Działu Obsługi Klienta
dolnośląskie
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu...
Opublikowano: wczoraj
Candellux Lighting Sp. z o.o.
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji
mazowieckie
Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
zachodniopomorskie
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych...
Opublikowano: 2025-09-14