Pracownik działu obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Ogłoszenie numer: 9628735, z dnia 2025-03-29

Klient portalu Praca.pl

Pracownik działu obsługi klienta

Miejsce pracy: Kraków

 

Wymagania

  • Znajomość sektora księgarskiego/afinicznych (np. artykuły biurowe, gry)
  • Umiejętność budowania relacji z klientami
  • Angielski na poziomie podstawowym
  • Doświadczenie sprzedażowe oraz w pozyskiwaniu klientów
  • Techniki sprzedaży
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy

  • Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
  • Benefity zdrowotne
  • Stałe zatrudnienie z samodzielnością działania
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

D&H Engineering Poland sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

pomorskie
Opis stanowiska: Codzienna obsługa korespondencji i relacji z klientami. Przygotowywanie raportów statusu zamówień oraz organizacja wysyłek. Zamawianie surowców i utrzymywanie relacji z...
Opublikowano: dzisiaj
UNIBEP S.A.

Specjalista ds. wsparcia Obsługi Klienta

mazowieckie
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Reprezentacja spółki przy zawieraniu umów z klientami w kancelarii notarialnej (UD, UPW), Współpraca ze...
Opublikowano: dzisiaj
AGATA Spółka Akcyjna

Pracownik Punktu Obsługi Klienta​ (m/k)

warmińsko-mazurskie
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie...
Opublikowano: dzisiaj