Ogłoszenie numer: 9628735, z dnia 2025-03-29
Klient portalu Praca.pl
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Wymagania
- Znajomość sektora księgarskiego/afinicznych (np. artykuły biurowe, gry)
- Umiejętność budowania relacji z klientami
- Angielski na poziomie podstawowym
- Doświadczenie sprzedażowe oraz w pozyskiwaniu klientów
- Techniki sprzedaży
- Umiejętność obsługi komputera
- Prawo jazdy kategorii B
Oferujemy
- Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
- Benefity zdrowotne
- Stałe zatrudnienie z samodzielnością działania
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
D&H Engineering Poland sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
pomorskie
Opis stanowiska: Codzienna obsługa korespondencji i relacji z klientami. Przygotowywanie raportów statusu zamówień oraz organizacja wysyłek. Zamawianie surowców i utrzymywanie relacji z...
Opublikowano: dzisiaj
UNIBEP S.A.
Specjalista ds. wsparcia Obsługi Klienta
mazowieckie
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Reprezentacja spółki przy zawieraniu umów z klientami w kancelarii notarialnej (UD, UPW), Współpraca ze...
Opublikowano: dzisiaj
AGATA Spółka Akcyjna
Pracownik Punktu Obsługi Klienta (m/k)
warmińsko-mazurskie
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie...
Opublikowano: dzisiaj