Pracownik działu obsługi klienta

dolnośląskie / Polkowice

Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Polkowice
Numer: StPr/25/0386
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie kasy zgodnie z przepisami obrotu pieniężnego i zasadami gospodarki kasowej. 2.Wystawianie faktur VAT zgodnie z zasadami podatkowymi. 3.Rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem: czasu pobytu, zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem. 4.Przygotowywanie posiłków, prowadzenie sprzedaży towarów oraz artykułów spożywczych w wyznaczonych przez pracodawcę miejscach oraz obsługa gastronomiczna. 5.Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz rekreacyjnych. 6.Pomoc klientom w prawidłowym poruszaniu się po obiekcie oraz nadzorowanie prawidłowego korzystania przez klientów i urządzeń znajdujących się na obiekcie. 7.Budowanie dobrych relacji z klientami 8.Udzielanie klientom informacji związanych z usługami
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych
Uprawnienia: ABC komputera - podstawy obsługi


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : podstawowa umiejętność pracy w kuchni[Umiejętność 1] : mile widziane doświadczenie w pracy z klientem, umiejętność rozpoznawania jego potrzeb, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność[Inne] : Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV. Przed rozpoczęciem pracy wymagana informacja z Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.

Miejsce pracy:

Polkowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Grupa Pascal

Pracownik ds. Obsługi klienta

łódzkie
Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od...
Opublikowano: wczoraj
widziszwszystko sp. z.o.o

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu

lubuskie
Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie...
Opublikowano: 2025-03-04
InterKadra Sp. z o.o.

Pracownik obsługi eventu

małopolskie
Do Twoich obowiązków będzie należało: witać gości z uśmiechem i pozytywną energią - Ty tworzysz pierwsze wrażenie! promować wyjątkowe produkty i doświadczenia - pokaż, że magia...
Opublikowano: 2025-02-26