Pracownik Działu Obsługi Klienta

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Ogłoszenie numer: 9505465, z dnia 2025-02-24

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami.
  • Utrzymywanie relacji oraz analiza potrzeb obecnych klientów.
  • Realizacja obsługi posprzedażowej.
  • Zapewnienie wsparcia technicznego.
  • Koordynowanie zadań między działami.
  • Współpraca z działami sprzedaży, dokumentacji i serwisu.
  • Zarządzanie bazą danych klientów.
  • Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Profesjonalna obsługa klientów.

Wymagania

  • Wymagania:
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów.
  • Samodzielność i organizacja pracy.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.
  • Znajomość MS Office.
  • Preferowane doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętność pracy pod presją.
  • Dobra znajomość obsługi komputera.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Elastyczne formy zatrudnienia.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
  • Wewnętrzne szkolenia.
  • Samodzielność w pracy.
  • Doskonałe warunki pracy, w tym nowoczesne narzędzia i przyjazna atmosfera.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

widziszwszystko sp. z.o.o

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu

lubuskie
Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie...
Opublikowano: dzisiaj
Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej

warmińsko-mazurskie
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. obsługi klienta

małopolskie
Wsparcie zespołu biznesowego w przygotowywaniu kompletnej i dokładnej dokumentacji klienta, Przestrzeganie procesów przeglądu dokumentów przed ich finalizacją przez DocuSign, Sporządzanie...
Opublikowano: wczoraj