Pracownik Działu Obsługi Klienta

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Obowiązki:
  • Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami.
  • Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów.
  • Obsługa posprzedażowa klientów.
  • Zapewnianie wsparcia technicznego.
  • Koordynacja zadań między działami.
  • Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji i serwisu.
  • Zarządzanie bazą danych klientów.
  • Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Profesjonalna obsługa klientów.
Wymagania:
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej / samodzielność.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.
  • Znajomość MS Office.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (preferowane).
  • Umiejętność pracy pod presją.
  • Dobra obsługa komputera.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od umiejętności i doświadczenia).
  • Elastyczne formy zatrudnienia.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
  • Wewnętrzne szkolenia.
  • Samodzielność w działaniu.
  • Doskonałe warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna atmosfera).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

widziszwszystko sp. z.o.o

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu

lubuskie
Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie...
Opublikowano: dzisiaj
InterKadra Sp. z o.o.

Pracownik obsługi eventu

małopolskie
Do Twoich obowiązków będzie należało: witać gości z uśmiechem i pozytywną energią - Ty tworzysz pierwsze wrażenie! promować wyjątkowe produkty i doświadczenia - pokaż, że magia...
Opublikowano: 2025-02-26
Grupa Pascal

Pracownik ds. Obsługi klienta

łódzkie
Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od...
Opublikowano: 2025-02-26