Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Cała Polska (zdalnie)
Zadania:
- Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat.
- Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja.
- Wymagania techniczne dla pracy zdalnej:
- Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności:
- Praca dla jednej z topowych marek światowych.
- Współpraca z zespołem ponad 1200 specjalistów.
- Zastosowanie nowoczesnych technologii w obszarze Customer Experience (CX).
Oczekiwania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1).
- Umiejętności komputerowe.
- Dobre zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie: 6500 zł brutto + premie do 2000 zł.
- Elastyczne formy pracy: zdalna, hybrydowa, lub stacjonarna (zależnie od projektu).
- Kompleksowe szkolenie wstępne i bieżące wsparcie.
- Możliwości awansu: 50% wyższych stanowisk obsadzanych przez wewnętrznych pracowników.
- Program poleceń pracowniczych z nagrodą do 3000 zł.
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku, zniżki.
Zobacz podobne oferty
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Pracownik obsługi klienta
śląskie
obsługa klienta, realizacja zamówień, wystawianie dokumentacji w systemie informacyjnym Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Meeter greeter
śląskie
organizacja obsługi klientów w oddziale (m.in. powitanie klienta, zbadanie celu wizyty oraz skierowanie do odpowiedniego doradcy); wspieranie doradców; dbanie o wizualizacje placówki zgodnie ze...
Opublikowano: wczoraj