Pracownik Działu Obsługi Klienta

pomorskie / Gdańsk


Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Cała Polska (zdalnie)

Zadania:
  • Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat.
  • Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja.
  • Wymagania techniczne dla pracy zdalnej:
  • Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności:
  • Praca dla jednej z topowych marek światowych.
  • Współpraca z zespołem ponad 1200 specjalistów.
  • Zastosowanie nowoczesnych technologii w obszarze Customer Experience (CX).
Oczekiwania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1).
  • Umiejętności komputerowe.
  • Dobre zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie: 6500 zł brutto + premie do 2000 zł.
  • Elastyczne formy pracy: zdalna, hybrydowa, lub stacjonarna (zależnie od projektu).
  • Kompleksowe szkolenie wstępne i bieżące wsparcie.
  • Możliwości awansu: 50% wyższych stanowisk obsadzanych przez wewnętrznych pracowników.
  • Program poleceń pracowniczych z nagrodą do 3000 zł.
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku, zniżki.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Nowy Styl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Pracownik obsługi klienta

śląskie
obsługa klienta, realizacja zamówień, wystawianie dokumentacji w systemie informacyjnym Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Meeter greeter

śląskie
organizacja obsługi klientów w oddziale (m.in. powitanie klienta, zbadanie celu wizyty oraz skierowanie do odpowiedniego doradcy); wspieranie doradców; dbanie o wizualizacje placówki zgodnie ze...
Opublikowano: wczoraj