Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Cała Polska (zdalnie)
Zadania:
- Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat.
- Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja.
- Wymagania techniczne dla pracy zdalnej:
- Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności:
- Praca dla jednej z topowych marek światowych.
- Współpraca z zespołem ponad 1200 specjalistów.
- Zastosowanie nowoczesnych technologii w obszarze Customer Experience (CX).
Oczekiwania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1).
- Umiejętności komputerowe.
- Dobre zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie: 6500 zł brutto + premie do 2000 zł.
- Elastyczne formy pracy: zdalna, hybrydowa, lub stacjonarna (zależnie od projektu).
- Kompleksowe szkolenie wstępne i bieżące wsparcie.
- Możliwości awansu: 50% wyższych stanowisk obsadzanych przez wewnętrznych pracowników.
- Program poleceń pracowniczych z nagrodą do 3000 zł.
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku, zniżki.
Zobacz podobne oferty
Foundever
Customer Service Specialist with Czech
mazowieckie
Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in...
Opublikowano: dzisiaj
Zakład Usługowo-Handlowy "REM Kępno" Sp. z o.o.
Referent w dziale handlowym
wielkopolskie
Obsługa bieżąca zamówień, w tym zamówień publicznych. Wspomaganie obsługi posprzedażowej. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem, codzienna korespondencja mailowa....
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Pracownik wsparcia sprzedaży
mazowieckie
Realizacja zamówień i tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych. Profesjonalny kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami. Przygotowywanie personalizowanych wizualizacji z logo naszych klientów....
Opublikowano: dzisiaj