Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Cała Polska (zdalnie)
Zadania:
- Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat.
- Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja.
- Wymagania techniczne dla pracy zdalnej:
- Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności:
- Praca dla jednej z topowych marek światowych.
- Współpraca z zespołem ponad 1200 specjalistów.
- Zastosowanie nowoczesnych technologii w obszarze Customer Experience (CX).
Oczekiwania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1).
- Umiejętności komputerowe.
- Dobre zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie: 6500 zł brutto + premie do 2000 zł.
- Elastyczne formy pracy: zdalna, hybrydowa, lub stacjonarna (zależnie od projektu).
- Kompleksowe szkolenie wstępne i bieżące wsparcie.
- Możliwości awansu: 50% wyższych stanowisk obsadzanych przez wewnętrznych pracowników.
- Program poleceń pracowniczych z nagrodą do 3000 zł.
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku, zniżki.
Zobacz podobne oferty
DONE Deliveries sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
małopolskie
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Specialist with German and English
mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: dzisiaj
Lava Group S.C
Doradca Klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Odpowiadanie na pytania klientów z krajów DACH (mailowo i telefonicznie) Tworzenie ofert i graficznych wizualizacji produktów Współpraca z zespołem w zakresie realizacji zamówień...
Opublikowano: dzisiaj