Pracownik działu obsługi klienta
Lublin
Wymagania:
- Lubisz kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy
- Potrafisz słuchać i rozpoznawać potrzeby klienta
- znasz język polski (mile widziany angielski)
- Potrafisz obsługiwać komputer
- Chcesz pracować na pełny etat lub 3/4 etatu w systemie zmianowym (także w 2 weekendy w miesiącu)
- Chcesz pracować w komfortowym biurze w centrum Lublina (dzielnica Czechów)
Oferujemy
- Umowę zlecenie
- Wynagrodzenie godzinowe + premię za wyniki
- Pracę od poniedziałku do piątku (9:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (11:00 – 17:00)
- Kompleksowe szkolenie w pełni wprowadzające do wykonywania pracy
- Pracę w komfortowym, dobrze skomunikowanym biurze w centrum Lublina
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Biura Obsługi Klienta z językiem niemieckim
pomorskie
Pierwsza linia wsparcia dla naszych klientów Zarządzanie komunikacją z klientami przez telefon i email Rozwiązywanie zapytań dotyczących zbierania i wykorzystywania punktów lojalnościowych...
Opublikowano: wczoraj
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracownik contact center k/m
mazowieckie
- obsługa infolinii, rejestrowanie pacjentów na badania medycyny pracy Wymagania konieczne: Zawód: Rejestratorka medyczna Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie -...
Opublikowano: 2025-02-03
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: 2025-02-03