Pracownik działu obsługi klienta

lubelskie / Lublin

Pracownik działu obsługi klienta
Lublin

Wymagania:

  • Lubisz kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy
  • Potrafisz słuchać i rozpoznawać potrzeby klienta
  • znasz język polski (mile widziany angielski)
  • Potrafisz obsługiwać komputer
  • Chcesz pracować na pełny etat lub 3/4 etatu w systemie zmianowym (także w 2 weekendy w miesiącu)
  • Chcesz pracować w komfortowym biurze w centrum Lublina (dzielnica Czechów)
Oferujemy
  • Umowę zlecenie
  • Wynagrodzenie godzinowe + premię za wyniki
  • Pracę od poniedziałku do piątku (9:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (11:00 – 17:00)
  • Kompleksowe szkolenie w pełni wprowadzające do wykonywania pracy
  • Pracę w komfortowym, dobrze skomunikowanym biurze w centrum Lublina
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

mazowieckie
Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które...
Opublikowano: wczoraj
THE MIGRATION BUREAU Sp. z o.o.

Konsultant obsługi klienta k/m

mazowieckie
Obsługa osobista oraz telefoniczna klientów w języku polskim (pracodawcy); Pozyskiwanie nowych umów w zakresie współpracy; Obsługa cudzoziemców w języku angielskim; Przygotowywanie i...
Opublikowano: wczoraj
T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: 2025-08-20