Pracownik działu obsługi klienta

lubelskie / Lublin

Pracownik działu obsługi klienta
Lublin

Wymagania:

  • Lubisz kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy
  • Potrafisz słuchać i rozpoznawać potrzeby klienta
  • znasz język polski (mile widziany angielski)
  • Potrafisz obsługiwać komputer
  • Chcesz pracować na pełny etat lub 3/4 etatu w systemie zmianowym (także w 2 weekendy w miesiącu)
  • Chcesz pracować w komfortowym biurze w centrum Lublina (dzielnica Czechów)
Oferujemy
  • Umowę zlecenie
  • Wynagrodzenie godzinowe + premię za wyniki
  • Pracę od poniedziałku do piątku (9:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (11:00 – 17:00)
  • Kompleksowe szkolenie w pełni wprowadzające do wykonywania pracy
  • Pracę w komfortowym, dobrze skomunikowanym biurze w centrum Lublina
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Biura Obsługi Klienta z językiem niemieckim

pomorskie
Pierwsza linia wsparcia dla naszych klientów Zarządzanie komunikacją z klientami przez telefon i email Rozwiązywanie zapytań dotyczących zbierania i wykorzystywania punktów lojalnościowych...
Opublikowano: wczoraj
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Pracownik contact center k/m

mazowieckie
- obsługa infolinii, rejestrowanie pacjentów na badania medycyny pracy Wymagania konieczne: Zawód: Rejestratorka medyczna Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie -...
Opublikowano: 2025-02-03
T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: 2025-02-03