Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Obowiązki:
- Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami.
- Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów.
- Obsługa posprzedażowa klientów.
- Zapewnianie wsparcia technicznego.
- Koordynacja zadań między działami.
- Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji i serwisu.
- Zarządzanie bazą danych klientów.
- Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Profesjonalna obsługa klientów.
Wymagania:
- Umiejętność nawiązywania kontaktów.
- Umiejętność organizacji pracy własnej / samodzielność.
- Zaangażowanie i odpowiedzialność.
- Znajomość MS Office.
- Doświadczenie w obsłudze klienta (preferowane).
- Umiejętność pracy pod presją.
- Dobra obsługa komputera.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od umiejętności i doświadczenia).
- Elastyczne formy zatrudnienia.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
- Wewnętrzne szkolenia.
- Samodzielność w działaniu.
- Doskonałe warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna atmosfera).
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Travel Advisor with Dutch
śląskie
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be...
Opublikowano: 2025-08-18
Concentrix
Specjalista ds. Podróży z Holenderskim
śląskie
Wspomaganie klientów przez telefon, czat i email. Dostarczanie wyjątkowych wrażeń. Ochrona poufnych informacji. Znajomość języka holenderskiego na poziomie C1, angielskiego B2. Pozytywna...
Opublikowano: 2025-08-15
EnerGlow Studio Klaudia Zagórda
Kosmetolog - Specjalista ds. obsługi klienta - modelowanie sylwetki
śląskie
Do Twoich obowiązków będą należały przede wszystkim: obsługa stacji treningowych/zabiegowych, wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetologii estetycznej, aktywna sprzedaż, układanie planów...
Opublikowano: 2025-08-15