Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Obowiązki:
- Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami.
- Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów.
- Obsługa posprzedażowa klientów.
- Zapewnianie wsparcia technicznego.
- Koordynacja zadań między działami.
- Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji i serwisu.
- Zarządzanie bazą danych klientów.
- Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Profesjonalna obsługa klientów.
Wymagania:
- Umiejętność nawiązywania kontaktów.
- Umiejętność organizacji pracy własnej / samodzielność.
- Zaangażowanie i odpowiedzialność.
- Znajomość MS Office.
- Doświadczenie w obsłudze klienta (preferowane).
- Umiejętność pracy pod presją.
- Dobra obsługa komputera.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od umiejętności i doświadczenia).
- Elastyczne formy zatrudnienia.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
- Wewnętrzne szkolenia.
- Samodzielność w działaniu.
- Doskonałe warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna atmosfera).
Zobacz podobne oferty
Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku
Młodszy Specjalista/ Młodsza Specjalistka w BOS obszar stypendiów
pomorskie
Główne zadania realizowane na stanowisku: ewidencja i rozpatrywanie wniosków stypendialnych, przygotowywanie decyzji administracyjnych do rozpatrzonych wniosków, przygotowywanie list do wypłat...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Realizacja celów sprzedażowych. Profesjonalna obsługa klienta oraz budowanie długotrwałych relacji. Pozyskiwanie nowych klientów. Przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych. Minimum rok...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Pracownik biura obsługi klienta polskiego oraz zagranicznego (staż)
śląskie
w załączeniu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wykształcenie średnie ogólnokształcące. Podstawowa znajomość języka angielskiego, obsługa...
Opublikowano: 2025-02-04